بسم الله الرحمن الرحیم

دسته‌ها
مفاهیم کلیدی

رسانه؛ رسانه اثربخش؛ تبلیغ؛ تبلیغ کاربردی

رسانه= ابزار انتقال پیام (اعم از اشخاص، متون، نمادها، موقعیت‌ها، صوت یا تصویر)

رسانه اثربخش= ابزار و مدلی در بسته‌بندی پیام که سبب تغییر در تصمیم مخاطب شود.

تبلیغ= تلاش برای بسته‌بندی پیام به گونه‌ای که منجر به جلب توجه مخاطب و ارتقاء آگاهی او برای ایجاد تصمیم جدید شود.

تبلیغ کاربردی= فرآیند انتقال پیام به گونه‌ای که مخاطب بتواند با اطلاعات دریافتی مشکلی از مشکلات زندگی خود را حل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.