بسم الله الرحمن الرحیم

دسته‌ها
مفاهیم کلیدی

رسانه؛ رسانه اثربخش؛ تبلیغ؛ تبلیغ کاربردی

رسانه= ابزار انتقال پیام (اعم از اشخاص، متون، نمادها، موقعیت‌ها، صوت یا تصویر)

رسانه اثربخش= ابزار و مدلی در بسته‌بندی پیام که سبب تغییر در تصمیم مخاطب شود.

تبلیغ= تلاش برای بسته‌بندی پیام به گونه‌ای که منجر به جلب توجه مخاطب و ارتقاء آگاهی او برای ایجاد تصمیم جدید شود.

تبلیغ کاربردی= فرآیند انتقال پیام به گونه‌ای که مخاطب بتواند با اطلاعات دریافتی مشکلی از مشکلات زندگی خود را حل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *